SCOUPY voor bedrijven
Consumenten maken kennis met uw product, u maakt kennis met uw kopers


Cashback á la 2015

Al lange tijd is Cashback een geliefd marketingmiddel voor trial-, penetratie- of volumeacties. Wij maken het eenvoudig, snel én voordelig om consumenten kennis te laten maken met uw product. SCOUPY activeert consumenten zonder dat afspraken met retailers nodig zijn.


Compleet inzicht in kopers & leads

Het resultaat van Iedere stap van uw actie is volledig inzichtelijk. Real Time. U kunt zien in welke fysieke winkels uw producten zijn aangekocht en wij kunnen u vertellen door wie. Daarnaast kunt u uw acties begeleiden met een professioneel panelonderzoek (i.s.m. HetTestpanel.nl).


Retargeting & Marketing Automation

Gebruik deze informatie voor eigen campagnes of maak gebruik van onze retargeting- campagnes en mogelijkheden. Wij helpen u met inzichten uit uw kopersbase en om uw eigen Marketing-Automation programma op te zetten.

SCOUPY ontzorgt

Volledig. Van promotie tot en met de uitbetaling (binnen 48h) aan consumenten die uw product gekocht hebben. Uw Cashback-actie zorgeloos en simpel binnen een dag online. Met geweldige inzichten in- en rapportages over uw kopers.

Uw deelname bestaat standaard uit:

  1. Full-service handling begint al vanaf het eerste moment. Aan uw Packshot hebben we voldoende, wij regelen de rest.
  2. Activatie van uw actie aan onze > 900.000 geregistreerde gebruikers via mail en push. Ook ‘location based’, rondom uw verkooplocaties.
  3. Promotie regelen we waar nodig en/of gewenst met onze sterke mediapartners Sanoma (o.a. SBS, NU.nl, Libelle & Margriet) en Centercom Buitenreclame.
  4. Handling & fulfilment nemen we volledig uit handen. Verwerking van Cashback-aanvragen wordt binnen 2 werkdagen gedaan inclusief uitbetaling door SCOUPY. Daarnaast verzorgt SCOUPY de volledige customer care rondom uw actie.

Neem contact op, zodat wij u tot in detail kunnen uitleggen hoe SCOUPY voor u optimaal kan functioneren.

Meer informatie aanvragen

Bent u na het lezen van bovenstaande ook nieuwsgierig wat SCOUPY voor uw bedrijf kan betekenen? Laat dan uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. We bespreken graag met u de mogelijkheden voor deelname aan SCOUPY



Partners van SCOUPY

SCOUPY werkt nauw samen met Sanoma, Centercom en Gennie Freen Producties (GFP). Alle drie de bedrijven zijn ook aandeelhouders in SCOUPY. Sanoma bereikt via SBS6, Net5, Veronica en (online) titels zoals bijvoorbeeld Nu.nl, Margriet, Viva en Autoweek dagelijks miljoenen Nederlanders. Met Centercom Buitenreclame en GFP worden elke dag honderdduizenden consumenten op straat en in huis bereikt.


Sanoma

Sanoma is het mediabedrijf met het meest toonaangevende portfolio in Nederland. Sanoma maakt deel uit van de beursgenoteerde Sanoma Group: een media- en educatiebedrijf dat informatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in een aantal Europese landen.


Centercom

Centercom is ruim 14 jaar actief als buitenreclame-exploitant in winkelcentra en supermarkten. Diverse reclameobjecten vormen tezamen een groot landelijk gespreid medianetwerk. Met dit netwerk biedt Centercom adverteerders de kans om direct met het winkelende publiek te communiceren. Op het point of sale!


Gennie Freen Producties (GFP)

GFP biedt voordeel op vrijetijdsbestedingen, in print, online en via de smartphone. Sinds de oprichting in 1997 zijn zij uitgegroeid tot de marktleider in Nederland. GFP's voordeelprogramma's zijn exclusief, creatief en worden op maat gemaakt.